Toronto, Berlin ve Cannes gibi büyük festivallere davet edilen ilk Singapurlu sinemacı olan Eric Khoo bu yemek temalı filmde aile kökenlerini keşfetmeye dair bir hikaye anlatıyor. Ramen Shop, insanın iştahını açan zarif ve dürüst bir film.