Regarding Susan Sontag
Kariyeri boyunca tutkulu ve açık sözlü olan Susan Sontag, neslinin en önemli edebi, politik ve feminist ikonlarından biri hâline geldi. Patricia Clarkson’un anlatıcılığını üstlendiği belgesel; deneysel görüntüler ve arşiv malzemeleri aracılığıyla Sontag’ın hayatını araştırıyor.