Results
Yeni boşanmış, zengin bir adam olan Danny’nin hayatta pek bir amacı yoktur. Hayatını biraz düzene sokmak için gitmeye başladığı spor salonunun sahibi Trevor’la arkadaş olur. Bir süre sonra spor hocası Kat’e aşık olur. Kat Trevor’ın eski sevgilisi olduğundan bu üçlünün hayatlarını iç içe geçer.