Rosalie
Akıldan çıkmayacak, çoğunlukla genç Rosalie’nin yeni doğmuş bir bebeğin katilinin davası üzerine kameraya yaptığı monoloğundan oluşan minimalist bir kısa film.
Walerian Borowczyk, bu nefes kesici kısa filminde, kürtaj hakkındaki bir Guy de Maupassant öyküsünü, günümüzde halen geçerliliğini koruyan pek çok meseleye dokunan, kadınların maruz kaldıklarını anlatan bir fikir egzersizine dönüştürüyor.