Russian Dolls
2002 yapımı İspanyol Pansiyonu‘ndaki ev arkadaşları, Barselona’da birlikte yaşadıkları dönemden beş yıl sonra bir Rus düğünü için yeniden toplanıyor. Öğrenci dertleri yerini kariyer ve ilişki sorunlarına bırakmış ve 30’larına yaklaşmış çocuksu arkadaşların bir araya gelişini izliyoruz.