RYUICHI SAKAMOTO: ASYNC AT THE PARK AVENUE ARMORY
Ryuichi Sakamoto: Coda yayınımızdan sonra bu özel ikram nadir görülen bir konser tecrübesinde duyulara dalış durumudur. Büyük bestecinin son müzikal başyapıtının ilk performansını Shiro Takatani’nin ve deneysel sinemacı Takashi Makino’nun video görüntüleri eşliğinde izleyin.