Sadma
Bir zamanların parti kızı Laxmi geçirdği ölümcül kaza sonrasında hafızasını yitirir ve kendisini 6 yaşında bir çocuk zannettiği için hastaneden kaçar. Birileri tarafından kandırılıp geneleve düşse de şans eseri tanıştığı Somu adında yalnız bir öğretmen genç kızın kaçmasına yardım eder.
İnsan doğasını ve ilişkilerine dair şiirsel bir inceleme niteliğindeki Sadma, birbirine eşlik eden iki uyumsuz insanın tatlı hikayesini anlatıyor. Film, içimi ısıtan diyaloglarının yanı sıra Sridevi ile Kamal’ın muhteşem performansları sayesinde bugün bile popülerliğini koruyor.