Self-Criticism of a Bourgeois Dog
Komünizm, film yapımı ve erkek bakışı – Julian Radlmaier’in fantastik başlangıcı tamamen şaşırtıcı unvanını yaşıyor. Mizah zenginliği, gerçek dışılığı ve siyasi film yapımının keskin bir eleştirisi ile, Genç Buñuel’in bugünün Avrupa’sında neler yapabilirdi fikrini andırıyor.