SELF-PORTRAIT AS A COFFEE-POT
Ünlü Güney Afrikalı sanatçı William Kentridge, COVID-19 salgını sırasında Johannesburg’daki atölyesinin kapılarını açarak yaratım sürecini gözler önüne seriyor. Animasyonlar, kolajlar, performanslar ve kendiyle diyaloglar üzerinden kültür, tarih ve siyasi hafıza üzerine düşünüyor.