Short Stay
Tam bir anti-kahraman olan 30 yaşındaki Mike’ın hayatta hiçbir arzusu veya becerisi yoktur. Philadelphia’dan iş teklifi alınca büyük bir şehre gitme fırsatını değerlendirmeye karar verir. Fakat her zamanki amaçsızlığıyla oradan oraya sürüklenirken kendini birbirinden tuhaf durumların içinde bulur.
Ted Fendt, beğeni toplayan kısa filmlerinin ardından, sosyal beceriksizliğe dair bu olağanüstü komediyle ilk uzun metrajına imza attı. Amerikalı bir erkeğin verimsiz yaşamına dair keskin gözlemler sunan Short Stay, kelimeler ve mekanlar arasındaki boşluklardan derin duygular yaratıyor.