Slam
Partho Sen-Gupta imzalı bu sürükleyici gerilim, mültecilerin karşı karşıya kaldığı yabancı düşmanlığı ve kültürel asimilasyonu tüm sertliğiyle gözler önüne seriyor. Çocukluk travmaları ve kültür çatışmasıyla mücadele eden bir adamı ustalıkla canlandıran Adam Bakri filme derinlik katıyor.