Something, Anything
Kriz zamanlarında ruhsal aydınlanmaya dair müthiş bir Tennesse draması olan Something, Anything ile Paul Harrill, mütevazı ama bir o kadar da etkileyici ilk uzun metraj denemesine imza atıyor. Kalbe dokunan bağımsız film, her şeyi yitirdiğimizde bile değişimle filizlenen umudu hatırlatıyor.