Something Different
Kafasının dikine giden bir oğul ve değer bilmeyen bir kocayla yaşayan Věra, evdeki hayal kırıklığını gidermek için evlilik dışı bir ilişki yaşar. Bu sırada, 1962 Dünya Jimnastik Şampiyonası’na hazırlanan Eva Bosáková’nın antrenmanlardaki şevksizliği, koçunun ona baskı yapmasına neden olur.
Belgesel ve kurmacayı birleştiren bu siyah-beyaz, modernist melodram, ataerkil bir dünyaya isyan eden bir manifesto niteliği taşıyor. Çek sinemasının dev ismi Věra Chytilová’nın imzasını taşıyan filmde olimpiyat altın madalyasına sahip Eva Bosáková başrolde!