South is Nothing
Alice Rohrwacher’in Corpo Celeste filminin sıkı hayranları olarak, İtalyan yönetmen Fabio Mollo’nun ilk filmini gözden kaçırmamaya özen gösterdik. Benzer biçimde ilk gençliği ve taşradaki yaşamın sınırlarını ele alan Il Sud è niente, büyülü gerçekçilikle bezeli bir aile draması ortaya koyuyor.