Amy Seimetz (She Dies Tomorrow), bu sürükleyici ve övgü toplayan bağımsız filmle oyunculuktan yönetmenliğe geçiş yapmıştı. Başroldeki Kate Lyn Sheil’in (The Girlfriend Experience) sarsıcı ve unutulmaz performansına, yönetmenlerden Kentucker Audley eşlik ediyor.