Supermarkt
Devamlı kaçış halinde olan 18 yaşındaki Willi, Hamburg sokaklarında yaşar. Ufak çaplı sahtekarlıklar yapan Theo için sokaklarda çalışırken, seks işçisi Monika’ya aşık olur. İkisi birlikte bir süpermarketin para nakliyecisini soymak için planlar yapmaya koyulur.