Terror 2000
Christoph Schlingensief’in Alman kimliğine ve ulusunun geçmişini önemsememe eğilimine olan nefreti; Alman üçlemesinin üçüncü bölümü olan Terror 2000’de Nazi ahlaksızlığı ve itici sapkınlıklarla dolu saçma, cesur bir komedi ile kışkırtıcı bir şekilde vurgulanıyor. Hassas ruhları uyarıyoruz!