That Day
Yüksek sosyete ailesinin lideri Harald, faturaları daha fazla ödeyemez ve karısının büyük mirasına sahip olmak için çılgın kızı Livia’ya zarar vermek üzere bir komplo kurar. Eylemini başarmak için yakın zamanda tımarhanede kapalı kalmış psikozlu katil Emil için de bir kaçış planı düzenler.
En favori modern yönetmenlerimizden biri olan Şilili sürgün ve gerçeküstücülük ustası Raúl Ruiz delilik-akıllılık ince çizgisi, açgözlülük, masumiyetle ilgili bu büyülü kara komedi ile Sundance ve Cannes’da eleştirel anlamda bir hite imza atmış. Ruiz’in filmi cesetler yığılırken bile saf bir fars.