The Age of Innocence
In 1870s New York, three wealthy socialites are caught in a tragic love triangle. Newland Archer is a noble attorney who secretly longs for a life of passion. When his wife’s unconventional cousin returns to New York amid social and sexual scandal, Newland risks everything for a chance at true love.