İlişkileri ve hayata dair kaygıları en ince ayrıntısına kadar ele alan yapıtlarıyla tanıdığımız Éric Rohmer, bir Hitchcock filminin tonuna en çok burada yaklaşmıştır muhtemelen! Aşk ve şüphe yan yana gelince ne tür karmaşaların doğabileceğini görebileceğimiz hayli matrak bir dedektif öyküsü.