The Boss
Aralarında adam kaçırma ve intikam planı kurmak üzere olan biri dışında bir mafya ailesinin bütün üyelerinin Palermo’da bombalı saldırı sonucu öldürüldüğü bir sinemadaki gerçek olaylara ve gerçek insanlara dayanıyor.