The Chaplin Revue
Charlie Chaplin’in üç sesiz kısa komedisi “Köpek Hayatı”, Şarlo Kaçak" ve “Shoulder Arms”ın birleştirilmesiyle oluşan bu uzun metrajlı film için Chaplin yeni çekimler yapmış, ara yazılar ve müzikler hazırlamıştı.