The Chase
Arthur Ripley’in gerçeküstücü kara filmi The Chase yeniden keşfedilip restore edilene kadar—iyi şans hikayeyi çözerken—The Big Sleep uzun zamandır gizemli şaşırtıcılığıyla unvanını korumuştur. Saklı geçmiş ve kayıp hatıralarla dolu bir labirent olan, barok tarzı düşsel zirvede Hollywood kara filmi.