The Day After I'm Gone
Tel Aviv’de veterinerlik yapan 50 yaşındaki Yoram, kızının intihar teşebbüsünden sonra ilişkilerini gözden geçirmek zorunda kalır. Kızının anne tarafından akrabalarını ziyaretleri, Lut Gölü’nün kuşattığı kadim çöl topraklarında kendilerini ve birbirlerini keşfettikleri bir yolculuğa dönüşür.
Çoğunlukla ilk filmlerin aşırı biçimci olduğunu ve büyüklüklerini gözümüze soktuklarını düşünürüz. Nimrod Eldar’ın ilk filmi ise bu algıyı değiştiriyor: Eldar, mekan kullanımından Zohar Meidan’ın müthiş performansına kadar her yönüyle yoğun duygulu ve incelikli bir baba-kız öyküsü aktarıyor.