The Eternal Return of Antonis Paraskevas
Antonis, deniz kenarında bir otele varır. Kış mevsimi olduğu için kapalı olan mekanda tek başına dolaşır. Sanki hiç bitmeyecek boş vaktinin keyfini çıkarıyor gibidir. Ta ki televizyon ünlü gazeteci Antonis Paraskevas’ın kaybolduğunu açıklayana dek.
Eleştirmenlerce “Yunan Tuhaf Dalgası” olarak adlandırılan bir dizi film, ülkenin ve kültürünün yaşadığı krizi, absürt kara mizah aracılığıyla ele alarak çağdaş Yunan sinemasına yeni bir soluk getirdi. İlginç Berlinale hazinesi Eternal Return, hicivci tarzıyla tuhaf sıfatını kesinlikle hak ediyor.