Portekizli yönetmen Miguel Gomes 2000’lerin festival çevrelerinde Tabu ve Aquele Querido Mês de Agosto gibi oyunbaz, sıra dışı ve türlerin sınırlarını zorlayan filmleriyle tanınmıştı. Yönetmenini Rotterdam’a taşıyan sevimli, çarpık ve rengarenk filmle, Gomes’in kariyerinin başına dönüyoruz.