The Glorious Acceptance of Nicolas Chauvin
Ömür boyu başarı ödülünü kabul ederken yaptığı konuşma sırasında, Devrim Ordusu ve Napolyon Savaşları gazisi ve aynı zamanda bir çiftçi olan Nicolas Chauvin, aşırı milli duygularını dile getirdiği monoloğunda geçmişiyle yeniden hesaplaşıyor.