The Gold Bug
Feminizm, Victoria Benedictsson, Leandro N. Alem, Arjantin’de Radikal Parti, intihar, dublörler, Edgar Allan Poe, politik amaçla yapılan düşük bütçeli filmlerle film sektörü arasındaki karmaşık bir ilişki.