Hitman's Wife's Bodyguard
Michael Bryce, terapistinin önerisi ile korumalığa ara verir ve kendini yarı emeklilik durumunda bulur. Ancak henüz dinlenemeden Darius Kincaid’in eşi Sonia, Michael’ı tekrar çatışmanın tam ortasına çekecektir.