The Inertia Variations
Efsanevi İngiliz müzik grubu The The’nın ardındaki adam 12 saatlik radyo programıyla günümüz politik manzarasına karşı çarpışmaya girişiyor. Ama gerçekten müzik yapmayı bıraktı mı? Program için yeni bir şarkı yazma isteği yaşlı şeytanların eylemsizlik ve eksikliğini ortaya çıkarıyor.