The Last Screening
Sylvain yok olmak üzere kaderine terk edilmiş yerel bir sinemaya kendini adamıştır. Aynı zamanda gösteri programcısı, makinist ve gişeci olan kendisi sinemanın bodrumunda yaşamaktadır. Her gece son gösterimin ardından ölümcül alışkanlığını yerine getirmek için dışarı çıkar.
Giallo türünün kurallarıyla çalışan Laurent Achard’ın üçüncü uzun metrajı, insanı ele geçiren çok iyi yazılmış bir korku filmi olmakla kalmayıp, aynı zamanda sinema tutkusuna içten bir saygı duruşu niteliğinde. Arzunun görünür olmasının sıra dışı yollarını bulmaya çalışan tekinsiz bir araştırma.