The Line King: The Al Hirschfeld Story
Al Hirshfeld’in çocukluk, ergenlik ve harika yetişkin yılları, altmış yılı aşkın bir süredir eğlence sektöründe çok olmak üzere ünlü kişilerin binlerce çizimlerinin yaratıcısı olarak kutlandı.
En tanınmış ve sevilen karikatüristlerden biri olan Al Hirschfeld, sayısız konular işledi – Özellikle Broadway ve Hollywood’u içeren çoğunlukla eğlence dünyası konuları – Eşit ölçülerde sevgi ve muziplik ile. Haklı olarak takdir edilen bu kariyer için uzun süren ve saygı uyandıran araştırmaları ile.