The Little Match Girl
Andersen’in küçük kibritçi kızı, Bresson’ın eşeği; Alman bir gerilla ile Arjantinli bir piyanistin arasındaki ilişki ve Helmut Lachenmann grevdeki Teatro Colón orkestrasıyla sahneye bir opera koymaya çalışıyor. Tüm bunların ortasında Marie ve Walter kızlarıyla hayatta kalmaya çalışıyor.