The Marriage Circle
Bugün daha çok sesli komedileriyle tanınsa da, Ernst Lubitsch sözler kadar görsellikle de mizah yapan, sessiz dönemin en başarılı yönetmenlerindendi. Warner Bros. ile çalıştığı ilk film olan bu komedi, Lubitsch için hem bir dönüm noktası hem de çapkınlık üzerine incelikli bir ders niteliğinde.