The Middle Man
Ölümden geçimini sağlamak zordur, Amerikan orta batısındaki küçük Karmack kasabası hesabına çalışan Frank Farrelli için özellikle zordur. Frank’in aracı olarak görevi, Karmack halkına kötü haberleri iletmektir, çünkü kasaba sakinlerinin artık bunu kendileri yapmaya hâlleri kalmamıştır.