Paul küçük bir kentteki bir fabrikada mühendistir. Aynı zamanda, yerel seçime katılan bir partinin de adayıdır. Evli ve ailesine düşkün bir baba olması, gardaki bir İtalyan kahvesinde çalışmaya yeni başlayan garson kıza çılgınca tutulmasını engelleyemez. Kızın adı Adriana’dır.