The Mourner
Sanichari, para karşılığı ağlayan bir "rudaali"dir. Kocası öldükten sonra, borçlarını ödemek için çalışmak zorunda kalır. Ataerkil toplum tarafından hırpalandığı halde bir kez bile ağlamamış Sanichari’nin hayatına Bhinkni adlı bilge bir rudaali girer ve ona mesleğinin inceliklerini öğretmeyi önerir.