Pietro Marcello’nun çığır açan döküdraması La Bocca del lupo, kendilerini bulmaya çalışan iki asi ruhun ilişkisini keşfe çıkarken arşiv araştırması ve farklı zaman akışları arasında ustalıkla bir denge kuruyor. Gerçeklik ve rüyalar arasında sıkışan görsel anıların unutulmaz kolajını izliyoruz.