The Nothing Factory
Asansör parçaları üreten bir fabrikada, yönetim ekipmanları elden çıkarmaya başladığı zaman, işçiler iş garantileri nedeniyle gerginleşirler. Grev, ciddi olmayan silahlı bir tepki gibi seçenekleri düşünürlerken işlerinin başında devam etmeye zorlanırlar.