The Pan-African Festival of Algiers
William Klein’ın belgeseli, 40 yıl evvel Cezayir şehrinin dört bir köşesine yayılan müzik ve dans festivalini ele alıyor. Klein, hazırlıkları, provaları ve konserleri takip ediyor. Yazarlar ve bağımsızlık hareketinin savunucularıyla yaptığı görüşmeleri ise arşiv görüntüleriyle harmanlıyor.
William Klein’ın Cezayir’de düzenlenen ilk Afrika Kültür Festivali’ne dair belgeseli, politik hassasiyetleri yaratıcı bir bakışla sunuyor. 1969’da dünyanın pek çok yerinden Afrika kökenli toplulukların buluştuğu bu tarihi organizasyonu belgeleyen film, çekimleri arşiv görüntüleriyle destekliyor.