The Pilgrim
Sinema kuramcısı André Bazin, Şarlo’nun western türünün özelliklerini kullandığı komedisini, Sight & Sound dergisi için verdiği listede tüm zamanların en iyi 10 filminden biri olarak göstermişti. Davut ve Golyat efsanesinin bu sinema uyarlaması, Chaplin filmografisinin gizli hazinelerinden biri.