The Pretty Ones
Melisa Liebenthal ve arkadaşları çocukluklarına dönüp nasıl birer kadın haline geldiklerine bakar. O zaman ne hissediyorlardı? Ergenlik onlar için nasıl bir şeydi? Ve kadınlar neden çekici olmayı umarlardı? Liebenthal aynı zamanda çocukluk fotoğraflarını kullanarak kamera ile ilişkisini yansıtıyor.
Melisa Liebenthal’ın Rotterdam’da Bright Future ödülüne layık görülen deneme filminin merkezinde yönetmenin kendisi yer alıyor. Çocukluk arkadaşlarıyla ortak büyüme hikayelerine dair görüşmeler yaptığı Las lindas kadınlığın inşasını ve bu inşanın imgelerle ilişkisini sorguluyor.