Mousse ve Louis hayatları uyuşturucuya esir olmuş iki genç aşıktır. Bir gün, aşırı doz eroin aldıktan sonra Louis yaşamını yitirir. Mousse hala hayattadır ama hamile olduğunu öğrenir. Paris’i terk eden Mousse, Louis’nin ölümünü kabullenmek adına deniz kenarında bir kasabaya doğru yola çıkar.
Yuva, ölçülü görselliğinin yanı sıra eş zamanlı olarak anneliği ve sevgilisinin kaybını kabullenen şefkatli karakteri aracılığıyla François Ozon’un hassasiyetini görünür kılıyor. Isabelle Carré’nin hamileliği esnasında çekilen film, San Sebastian Film Festivali’nde Jüri Ödülü kazanmıştı.