The Return of Cagliostro
1940’ların Sicilya’sında heykeltıraşlık yapan iki kardeş kiliselere Meryem Ana heykeli satmaktan bıkınca hayallerini gerçekleştirmek için adım atıp bir rahibin yardımıyla bir film şirketi kurarlar. Fakat çektikleri düşük bütçeli filmler, gişede pek başarılı olmaz.