Filmin kahramanları, geçimini İran Körfezi limanlarında şişe toplayarak sağlayan Amiro önderliğindeki bir çetenin üyeleridir. Naderi’nin çocuklarının dünyasını yaratanlar yıkık kıyı kahveleri, sarhoş denizciler ve yerel oyunlardır.