The Settlement
Algı yetisi, Sergei Loznitsa’nın diyalogsuz ve siyah beyaz deneme filmi Poselenie bağlamında önemli bir unsur teşkil ediyor. Seyirci, algıları aracılığıyla Rus kırsalındaki bir akıl hastanesindeki gündelik aktivitelerin içine çekiliyor.
Sergei Loznitsa, davranışları ele alan ödüllü ilk filminde algı prensipleriyle oynuyor. Akli dengesini yitirmiş bir grup hastanın rutinini usulca gözlemleyen siyah beyaz filmde, hastaların doğadaki uyum dolu mevcudiyetleri seyirciyi içine çeken, düşündürcü bir sinema deneyimine dönüşüyor.