The Survival Family
Dünya çapında yaşanan ani enerjisi kesintisinin ardından Tokyolu bir aile, panik halindeki bir şehirde sıkışıp kalır. Ailenin babası, eşi ve teknoloji delisi iki çocuğuyla birlikte Kagoshima’daki akrabalarının yanına gitmeye karar verir. Böylece kaosun ortasında komik bir yolculuğa çıkarlar.