The Towrope
Alicia kendini kaybolmuş hisseder. Savaşın anıları korkunç bir fısıltı gibi kulağındadır. Silahlı çatışmalar yüzünden yaşadığı yerden olur, dağların eteklerindeki bir gölün kıyısında, La Sirga’da yeni bir yaşama başlamayı dener.
Kolombiya’nın doğasının başrolde olduğu bu filmde, amatör oyuncu Joghis Seudin Arias ile geniş dağlık bölgenin arasında, kırlarda dolanıyoruz. Sabırlı, düşsel bir ritme sahip bu öykü, bir şeylere ait olmak isteyen, ev diyebilecekleri bir yeri arayan insanları anlatıyor.