The Train Stop
Ukraynalı SergeiLoznitsa, bugün festivallerde epey tanınan bir isim olsa da, yönetmenin ilk dönem filmleri çok az biliniyor. Sovyet sonrası döneme dair büyüleyici kısa belgeseli rüyayı andıran biçimiyle, derin uykuya dalmış bir ulusu tasvir ediyor. Peki onları uyandırmak için ne gerekiyor?