Sergei Loznitsa’nın Sovyet arşiv kayıtlarını belgesel türünde yeniden bir araya getiren yapıtı, Stalin döneminde yaşanan ve devletin dahil olduğu tartışmalı bir yargılama sürecinin perde arkasını ortaya koyuyor.